Үкімет Қаулысымен Рүстем Құрманов ҚР ауыл шаруашылығы вице-министрі қызметіне тағайындалды.

Рүстем Құрманов 1981 жылы Солтүстік Қазақстан облысында дүниеге келген. Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университетін тәмамдаған. Еңбек жолын 2003 жылы ҚР АШМ Агроөнеркәсіптік кешеніндегі мемлекеттік инспекция комитетінің Ақмола облыстық аумақтық басқармасының Экономикалық талдау бөлімінің жетекші маманы ретінде бастаған. 2012–2013 жылдары ҚР АШМ инвестициялық саясат департаментінің директоры қызметін атқарған. 2013–2015 жылдары — ҚР АШМ Ветеринарлық бақылау және қадағалау комитетінің төрағасы.

2015 жылдан бастап 2016 жылға дейін ҚР Ұлттық кәсіпкерлер палатасының агроөнеркәсіптік кешенінде комитет хатшысы болып жұмыс істеген. 2017 жылдың шілде айынан бастап ҚР ауыл шаруашылығы вице-министрі лауазымын атқарған. 2018 жылдың маусымынан 2019 жылдың ақпаны аралығында - «ҚазАгро» холдингі басқармасының төрағасы.

www.primeminister.kz

Үкімет қаулыларымен Қайырбек Өскенбаев ҚР индустрия және инфрақұрылымдық даму бірінші вице-министрі лауазымына тағайындалды, ол бұған дейін атқарған қызметінен босатылды, Берік Қамалиев ҚР индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министрі болып тағайындалды.

www.primeminister.kz

Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысымен Ешмағамбетов Жанат Болатұлы берген өтінішіне сәйкес Қазақстан Республикасының әділет министрінің орынбасары қызметінен өз еркімен босатылды.

www.primeminister.kz

Аса қадірлі Елбасы!

Құрметті Парламент депутаттары, Үкімет мүшелері!

Қымбатты отандастар!

Кеше, 19 наурызда, бүкіл әлем жұртшылығы аса маңызды тарихи оқиғаға куә болды.

Қазақ мемлекеттілігінің негізін қалаған Ұлы тұлға, Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев өз еркімен Мемлекет басшысы өкілеттігін тоқтатты.

Елбасының бұл маңызды шешімі оның жаһандық деңгейде және тарихи ауқымда танылған саяси қайраткер ретіндегі ұлылығын көрсетті.

Это решение продиктовано соображениями высшего порядка, истинной заботой о будущем нашего государства.

Біз барлық жетістіктерімізге, ең алдымен, Қазақстан Республикасының қастерлі Тәуелсіздігіне Тұңғыш Президентіміз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың қажырлы еңбегінің арқасында қол жеткіздік.

Елбасы Кеңес Одағы күйреген тұстағы аса күрделі геосаяси жағдайда жаңа мемлекеттің негізін қалап, оның көшін бастады.

Көптеген теріс болжамдарға қарамастан, Нұрсұлтан Әбішұлы елімізді барша әлемге мойындата білді.

Дүние жүзі картасында даму мен демократияның, бейбітшілік пен келісімнің шынайы символына айналған мемлекет пайда болды.

Елбасымыз Қазақстан тарихында тұңғыш рет жаңа мемлекеттік институттарды қалыптастырды.

Олардың қатарында Президенттік институт, қос палаталы Парламент, мемлекеттік қызмет, қарулы күштер, дипломатиялық қызмет, сондай-ақ азаматтық қоғам институттары бар.

1995 жылы Ата заңымыз қабылданды.

Конституцияға енгізілген мазмұнды өзгертулер бас құжатымызға, шын мәнінде, демократиялық сипат берді.

Елбасының басшылығымен Қазақстанда экономиканы жаңғыртуға бағытталған реформалар жоспарлы түрде жүзеге асырылды.

Сонымен қатар, мемлекеттің саяси жүйесінде елеулі өзгерістер болды.

Құрылымдық реформалар мемлекет дамуының басты қозғаушы күшіне айналды.

Елбасының жанында ұзақ жылдар бойы қызмет еткен адам ретінде нық сеніммен айтарым: Президент өзінің еңбек жолын биік мақсатқа – халқымыздың әл-ауқатын арттыруға арнаған бірден-бір тұлға болып саналады.

Нурсултан Абишевич Назарбаев уже вошел в мировую историю как выдающийся реформатор. Он сумел трансформировать Казахстан в современное, передовое государство, вошедшее в группу 50-ти наиболее конкурентоспособных стран мира. Его экономические и политические реформы стали символом мудрой государственной политики. Поэтому зарубежные эксперты дали название реформам Елбасы «Казахстанский путь» или «Казахстанская модель».

Реформы Елбасы вывели Казахстан на траекторию устойчивого развития. Республика Казахстан по всем экономическим показателям стала лидером центрально-азиатского региона, заняла передовые позиции на постсоветском пространстве.

Казахстан сумел аккумулировать в Национальном фонде крупные финансовые ресурсы, что позволяет решать первоочередные задачи социально-экономического характера в кризисных ситуациях.

Елбасы взял курс на привлечение инвестиций в экономику. Благодаря этому Казахстан стал лидером всего постсоциалистического пространства, включая Центральную Европу, по объему прямых иностранных инвестиций на душу населения. В нашу страну поступило более 300 миллиардов долларов прямых иностранных инвестиций.

Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарынан бастап халықтың әлеуметтік жағдайын жақсарту үшін нарықтық экономикасы бар қуатты мемлекет құру ісіне білек сыбана кірісті.

Қиындыққа толы осы жолда ол теңдессіз табыстарға қол жеткізді.

Елбасының Әр Жолдауында, әсіресе, 2018 жылдың наурыз және қазан айларындағы жолдауларында, сондай-ақ Nur Otan партиясының ХVIII съезінде сөйлеген сөзінде ел мүддесін көздеген шынайы жанашырлық көрініс тапты.

Ел азаматтарына әлеуметтік қолдау көрсетуге арналған бұл құжаттар басқа елдерде баламасы жоқ бірегей шараларды қамтиды.

Наше государство стало территорией гармонии, согласия, толерантности между всеми народами и религиозными конфессиями. Прочный мир, национальное единство в девятой мире по территории стране является важнейшим фактором обеспечения международной стабильности и безопасности.

Еще на заре Независимости был создан уникальный институт – Ассамблея народа Казахстана. Благодаря историческому синтезу мировых религий, языков, культур и традиций в Казахстане сформировалось общество, в котором мир и согласие стали неотъемлемой частью нашей политической культуры. Разработанная Елбасы модель мира и общественного согласия получила мировое признание как эталон гармоничного развития общества.

Қазақстан халқының ортақ тарихи тағдыры, сондай-ақ, Тәуелсіздіктің арқасында қол жеткізген табыстарымыз «Мәңгілік Ел» тұжырымдамасында баяндалды.

Бұл құжатта баршаға ортақ мақсат, ортақ мүдде, халқымыздың кемел келешегі үйлесім тапқан.

Елбасының ұсынысымен ұлт бірлігін нығайту жолында қуатты күшке айналған «Мәңгілік Ел» патриоттық актісі қабылданды.

Тәуелсіздік жылдарында ұлттық ұстанымға адал, шынайы сүйіспеншілік рухында тәрбиеленген жас азаматтардың тұтас бір буыны қалыптасты.

Бұған Елбасы жүзеге асырған жастар саясатының, мазмұны бірегей «Рухани жаңғыру» және «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақалаларының ықпалы болды.

Елбасының қажырлы еңбегінің арқасында халқымыз төл тарихында тұңғыш рет өзін туған жердің заңды иесі сезінді, баршамыздың жүрегімізді Отан үшін мақтаныш сезімі кернеді.

«Қазақстан-2050» Стратегиясы, «Нұрлы жол» Жаңа экономикалық саясаты, «100 нақты қадам» Ұлт жоспары елімізді жаңғыртуға, Қазақстанның экономикалық әлеуетін одан әрі нығайтуға бағытталған.

Бұл халықаралық аренадағы тұрақсыздық пен дағдарыстар жағдайында аса маңызды болып отыр.

Қазіргі Қазақстан – нарықтық экономикасы қалыптасқан, демократиялық әрі зайырлы мемлекет.

Елімізде жекеменшік институты орнығып, орта таптың жағдайы жақсарды және кәсіпкерлік қарқынды дами түсті.

Барлық өзекті әлеуметтік-экономикалық мәселелер уақытылы шешімін тауып келеді.

Несмотря на финансово-экономические кризисы на международных рынках в Казахстане успешно продолжается процесс реформ и модернизации экономики, последовательно укрепляется индустриальная мощь, внедряются научные разработки в производство, осуществляется цифровизация экономики и общественной жизни.

В нашей стране реализуются такие программы,как: «Дорожная карта бизнеса», «Агробизнес», «Программа занятости».

На очереди завершение стратегически важных инфраструктурных проектов. Это – программа «Нұрлы жол», Западный Китай – Западная Европа, Транскаспийский международный транспортный маршрут. Казахстан по сути превращается в транспортно-логистический хаб глобального значения, что значительно усилит его экономический потенциал.

Казахстан занял достойное место и в мировом образовательном пространстве. Наша страна находится в первой трети мирового списка Индекса человеческого развития по уровню грамотности взрослых. Казахстан вошел в группу государств с высоким уровнем человеческого развития.

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің арқасында «Болашақ» бағдарламасы жүзеге асырылуда.

Әлеуеті айрықша «Назарбаев университеті» құрылып, барлық облыс орталықтарында зияткерлік мектептер ашылды.

Еліміздің әр өңірінде қазіргі кезеңнің талаптарына сай заманауи мектептер салынды.

Мыңдаған азаматтарымыз шетелде және ел ішінде сапалы жоғары білім алу мүмкіндігіне ие болды.

Важными факторами экономического и социального прогресса Казахстана стали здоровье нации, развитие сферы здравохранения и формирование здорового образа жизни.

Достигнуты положительные показатели, касающиеся здоровья населения, продолжительности жизни людей, уровня рождаемости. Все эти достижения признаны Всемирной организацией здравохранения.

Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың бастамасымен іске асырылған «Мәдени мұра» бағдарламасы төл мәдениетіміздің дамуына тың серпін берді.

Қожа Ахмет Яссауи кесенесі, «Тамғалы» ескерткіштері және басқа да тарихи нысандардың ЮНЕСКО-ның дүниежүзілік мұраларының тізіміне енуі халқымыз үшін айрықша маңызы бар оқиға болды.

Жаңа Елордамыздың бой көтеруіне Тұңғыш Президентіміздің сіңірген еңбегі ерекше.

Астананың құрылысы Елбасының тарихи ерлігі саналады.

Бас қаламыз Тәуелсіз еліміздің шынайы бет-бейнесіне, халқымыздың мақтанышына айналды.

Елорда жаңа мемлекеттің идеологиясы ретінде киелі ұғымға ие болды.

Астанамыз, шын мәнінде, өткеннің құндылықтарын дәріптей отырып, күллі әлемге Қазақстанның жаңа бейнесін паш етті.

Елордамыз саммиттер және басқа да маңызды халықаралық кездесулер өтетін ірі орталық ретінде қалыптасты.

2017 жылы Астанада «Болашақ энергиясы» тақырыбына арналған «ЭКСПО» көрмесі өтті.

Историческая заслуга Елбасы состоит также в том, что Казахстан впервые в своей национальной истории обрел юридически зафиксированную международными соглашениями государственную границу. Теперь это граница добрососедства и сотрудничества, что исключительно важно в современных геополитических реалиях.

Нурсултан Абишевич Назарбаев признан во всем мире как инициатор создания Евразийского Экономического Союза, как убежденный сторонник Евразийской интеграции. Он стоял у истоков таких авторитетных международных организаций, как Содружество Независимых Государств, Шанхайская Организация Сотрудничества, Совещание по взаимодействию и мерам доверия в Азии. Благодаря Елбасы в Астане состоялся исторический саммит ОБСЕ, на регулярной основе проводятся Съезды мировых и традиционных религий, многие другие международные форумы.

Казахстан стал авторитетным, влиятельным участником глобальных миротворческих процессов, был избран в Совет Безопасности ООН, получил мировое признание как лидер глобального движения за ядерное нераспространение и разоружение, а также как беспристрастный посредник в межрелигиозном диалоге.

Біз, қазіргі және келешек ұрпақ өкілдері, Елбасының саяси мұрасын жадымыздан шығармай, қадір тұтып, Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың тарихи еңбегіне лайықты құрмет көрсетуіміз қажет.

Елбасының халқымызға және әлем қауымдастығына сіңірген ерен еңбегі мен ұлы есімін мәңгі есте сақтауымыз керек.

Бұл халқымызды, әсіресе, жастарды тарихқа құрметпен қарауға тәрбиелеп, Елбасының даңқты қызметін әділ бағалау үшін маңызды.

Считаю необходимым увековечить имя нашего великого современника, Первого Президента Республики Казахстан Нурсултана Абишевича Назарбаева следующим образом.

Наша столица должна носить его имя и называться Нурсултан. Такое предложение уже высказано парламентариями в Декларации, принятой 23 ноября 2016 года по случаю 25-летия Независимости Республики Казахстан.

Далее. Воздвигнуть монумент в честь Первого Президента Республики Казахстан в столице нашего государства.

Назвать центральные улицы всех областных городов именем Нурсултана Абишевича Назарбаева.

Думаю все согласятся, что Елбасы достоин награждения высшими званиями нашего государства – Халық қаһарманы и Еңбек Ері.

Следует также Предоставить Елбасы статус Почетного сенатора.

Все портреты и фотографии с изображением Первого Президента, Елбасы останутся в качестве непременного атрибута публичных помещений, кабинетов госслужащих, зданий учебных заведений.

Вся жизнедеятельность Елбасы будет обеспечиваться в соответствии с законом о Первом Президенте – Лидере Нации и другими законодательными актами. За Елбасы сохраняется вся служебная инфраструктура.

При этом нужно исходить из того, что согласно принятым Парламентом законам Нурсултан Абишевич Назарбаев остается единственным и пожизненным в нашей стране Елбасы (Отцом народа).

Он также является Председателем Совета Безопасности, Председателем партии Nur Otan, Председателем Ассамблеи Народа, членом Конституционного Совета. Авторитетное мнение Елбасы будет иметь особое, можно сказать, приоритетное значение при разработке и принятии решений стратегического характера.

Таким образом, мы осуществляем передачу власти в спокойной, неконфликтной ситуации, что является мощным фактором обеспечения внутренней стабильности и укрепления международного авторитета Казахстана. В этом еще одно проявление высокой политической культуры нашего народа, его исключительной мудрости. Это также хороший пример для будущих поколений.

Бүгін, осы жоғары мінберден өзімнің саяси ұстазым Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевқа әлемдік дамудың күрделі кезеңінде Ел Президенті ретінде мемлекетті басқаруыма зор сенім артқаны үшін шын жүректен Алғыс айтамын.

Полностью осознавая весь масштаб ответственности предстоящей миссии, планирую направить свои знания и опыт на всемерное обеспечение преемственности стратегического курса Елбасы.

Баршамызға ортақ мақсат – Елбасының басты саяси және тарихи мұрасы – мемлекетіміздің Тәуелсіздігін сақтау және нығайту.

Добровольно сложив с себя полномочия Президента, Нурсултан Абишевич Назарбаев вновь показал всему миру свою государственную мудрость как великий политик, приверженный демократическим ценностям. Именно в этом качестве он вошел в отечественную и мировую историю.

В этот важный момент развития нашего государства все общество должно сплотиться вокруг идеи дальнейшего строительства процветающего, демократического, справедливого Казахстана.

Алдымызда ел болашағы үшін атқарылатын ауқымды әрі күрделі жұмыстар тұр.

Барлық күш-жігерімді, білімімді Қазақстан игілігіне жұмсауды, халқымызға адал қызмет етуді басты міндет санаймын.

Благодарю присутствующих в этом зале депутатов, членов Правительства, государственных служащих, представителей общественности и средств массовой информации, дипломатический корпус за понимание и поддержку.

Аса қадірлі Елбасы!

Құрметті қауым!

Менің Қазақстан Республикасының Президенті лауазымындағы бірінші шешімім – «Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы туралы» Конституциялық Заңға және «Мемлекеттік наградалар туралы» Заңға сәйкес тәуелсіз Қазақстанды орнатуға қосқан тарихи үлесі, экономикалық және әлеуметтік-гуманитарлық дамуға, Қазақстан қоғамын топтастыруға сіңірген аса зор еңбегі үшін Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевқа Айрықша ерекшелік белгісі – «Алтын жұлдыз» орденін тапсыра отырып, «Халық қаһарманы» атағын беремін.

www.primeminister.kz

2019 жылғы 19-20 наурызда Қытай тарапының шақыруымен ҚХР-ға жұмыс сапары барысында ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР қаржы министрі Әлихан Смайылов ҚХР Мемлекеттік Кеңесі Премьерінің орынбасары Хань Чжэнмен, ҚХР Бас кеден басқармасының басшысы Ни Юэфэнмен және ҚХР қаржы министрі Лю Куньмен кездесулер өткізді.

ҚХР Мемлекеттік Кеңесі Премьерінің орынбасары Хань Чжэнмен кездесу барысында Әлихан Смайылов екіжақты өзара іс-қимылдың өзекті мәселелерін талқылады.

Тараптар «Нұрлы жол» ЖЭС-ның және «Жібек жолы экономикалық белдеуі» құрылысы бастамаларын сәйкестендіру инфрақұрылымды, инвестициялар мен сауданы, өнеркәсіпті, көлікті, мәдени-гуманитарлық алмасуды дамытуда ҚР–ҚХР бар әлеуетін іске қосуға мүмкіндік бергенін ризашылықпен атап өтті.

Әлихан Смайылов пен Хань Чжэн экспортқа бағытталған өнімді шығару бойынша бірлескен өндірісті ашу жөнінде ынтымақтастықты одан әрі жүргізу мүмкіндігі туралы ортақ пікірге келді. Жоғары өңделген деңгейдегі жобаларды табысты іске асыру үшін Қазақстан–Қытай өндіріс қуаттарының ынтамақтастығы қорының әлеуетін іске қосу туралы уағдаласты.

Тараптар ҚХР қаржы институттарының «Астана» халықаралық қаржы орталығымен стратегиялық ынтымақтастығын орнату мүмкіндігін талқылады, сондай-ақ тараптардың өзара табысты іс-қимылға мүдделілігіне ерекше назар аударылды. Нақты сандармен дәлелденген ҚР мен ҚХР арасындағы көлік-логистикалық ынтымақтастықты дамытудың жоғары қарқынын атап өтті. Мәселен, қазақстандық шекарадағы («Достық – Алашанькоу» және «Алтынкөл – Қорғас») теміржол өткелдері «Қытай — ЕО — Қытай» бағыты бойынша контейнерлік теміржол тасымалдарының 56%-ын қамтамасыз етеді. «Қорғас – Шығыс қақпасы» арнайы экономикалық аймағы, «Қорғас» халықаралық шекара маңы ынтымақтастығы орталығы жобалары сәтті іске асырылуда.

ҚР–ҚХР ынтымақтастығы жөніндегі комитеттің төрағалары бола отырып, Әлихан Смайылов пен Хань Чжэн екі тарап үшін өзара тиімді жобалардың практикалық іске асырылуын ерекше бақылауға алуға уағдаласты.

Сондай-ақ, ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР қаржы министрі Әлихан Смайылов ҚХР Бас кеден басқармасының басшысы Ни Юэфэнмен кездесіп, екіжақты ынтымақтастықтың өзекті мәселелері және ҚР мен ҚХР кеден қызметтері арасындағы іске асырылып жатқан жобаларды талқылады.

Бүгінгі таңда басты міндеттерінің бірі — бірқатар жылдар бойы орын алып келе жатқан ҚР мен ҚХР арасындағы кеден статистикасы мәліметтерінің сәйкес келмеуі деңгейін төмендету. Осы міндетті шешу тұрғысында тараптар ҚР Қаржы министрлігі мен ҚХР Бас кеден басқармасы арасындағы Сыртқы сауда кеден статистикасы саласында әдістемелік және ақпараттық өзара іс-қимыл туралы хаттамаға алмасатын ақпарат құрамын кеңейту бөлігінде өзгерістер енгізу қажеттігі туралы ортақ пікірге келді. Сондай-ақ Тараптар ҚХР экспорттық декларациясынан ақпаратты алу қажеттілігімен келісіп, осы бағыттағы өзара іс-қимылды күшейтуге уағдаласты. Тәжірибе ретінде басқа өткізу пункттеріне тарату арқылы онлайн тәртібіндегі экспорттық декларацияны беру іске асырылатын болады, бұл бюджетке кедендік төлемдер мен салық алымының толықтығын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді және мәліметтердің сәйкес келмеуін төмендетуге ықпал етеді.

2018 жылдың қорытындылары бойынша ҚХР-да ҚР-ның ауыл шаруашылығы өнімі импортының өсуін атап көрсете отырып, ауыл шаруашылығы саласындағы ынтымақтастық нәтижелеріне қанағаттандырушылық білдірді және осы бағытта жұмыс істеуге дайындығын растады.

Сондай-ақ, Әлихан Смайылов ҚХР Қаржы министрі Лю Куньмен кездесті.

Кездесу барысында тараптар елдің ағымдағы экономикалық жағдайын талқылап, «Бір жол – бір белдеу» бастамасы мен «Нұрлы жол» бағдарламасы аясындағы өзара іс-қимыл, жобалық және тауарлық қаржыландыру саласында қаржы институттары арасындағы ынтымақтастықты одан әрі нығайту мүмкіндіктері туралы пікір алмасты. Тараптардың басты назарында макрореттеу, салық реформаларын жүргізу, бюджеттік басқару, қаржы ынтымақтастығы саласындағы өзара іс-қимыл мәселелері болды.

Тараптар Қытаймен сыртқы сауда қатынастарының серпіні көбіне Қазақстан аумағындағы бірлескен жобаларды іске асырумен анықталатындығына көңіл аударды. 2018 жылдың қорытындылары бойынша Қытай ҚР-ның ірі инвесторларының қатарында 4-орынды иеленіп отыр. ҚХР-ның ҚР-ға инвестицияларының негізгі салалары: көлік және қоймалау (инвестициялардың жалпы көлеміндегі үлесі – 35,4%), тау-кен өндіру өнеркәсібі және карьерлерді жасау (16,8%), өңдеуші өнеркәсіп (13,1%), құрылыс (12%), қаржы және сақтандыру қызметі (14%).

Бұдан өзге, тараптар бірлесіп іске асырылып жатқан жобалар бойынша пікір алмасып, жобаның әрқайсысы бойынша оңтайлы шешімдерді қабылдау қажеттігі туралы ортақ пікірге келді. ҚР–ҚХР ынтымақтастығы жөніндегі комитет аясында көпжақты стратегиялық әріптестікті нығайту үшін шаралар қабылдау туралы келісті.

www.primeminister.kz

Құрметті қазақстандықтар, отандастар!

Ардақты ағайын!

Қадірлі әріптестерім,«Нұр Отан» партиясының мүшелері!

Мемлекетіміздің аса маңызды тарихи сәттерінде халқыма үндеу жолдайтынымды білесіздер.

Бүгін де баршаңызға үндеу жариялағалы отырмын.

Бірақ, бүгінгі үндеудің маңызы зор.

Мен Қазақстан Республикасының Президенті ретіндегі өкілеттігімді тоқтату жөнінде шешім қабылдадым. Бұл ­– оңай шешім емес.

Биыл еліміздің ең жоғары лауазымындағы қызметімді атқарып келе жатқаныма 30 жыл толады.

Халқым маған тәуелсіз Қазақстанның Тұңғыш Президенті болу мүмкіндігін берді.  

Кеңес империясы құлаған сәтте біздің саясатымыз бен экономикамыз құлдырап қалды. Ел ішінде қобалжу мен түсініксіз жағдай орын алды.

Ішкі жалпы өнім екі есе қысқарды, азық-түлік пен халық тұтынатын тауарлардың тапшылығы айқын сезілді. Бір мезетте ірі зауыттардың бәрі тоқтап қалды. Дүние төңкеріліп кеткендей көрінді.

Бұл сынақ болатын. Біз одан сүрінбей өтіп, дамудың қазақстандық жолын салуға белсене кірісіп кеттік.

Біздің үштұғырлы міндетіміз – нарықтық экономика құру, тоталитарлық идеологиялық жүйені бұзу және қоғамның барлық институттарын жаңғырту болды. Біз мұны заманауи демократиялық мемлекет – Қазақстан Республикасын құру үшін жасадық.

Біз әлсіз экономикамен және жағдайы жоқ азаматтармен демократиялық институттар қалыптастыру мүмкін болмайтынын түсініп, экономиканы дамыту және азаматтардың әл-ауқатын арттыру ісіне баса мән бердік. Соның нәтижесінде экономикамызды 15 есе, ал халықтың табысын 9 есе (доллармен есептегенде) арттырып, кедейшілік деңгейін 10 есеге жуық қысқарта алдық.

Біз 2007-2012 жылдардағы ауқымды әлемдік қаржы дағдарысын қоса алғанда, кездескен қиындықтардың бәрін ешкімнің көмегінсіз және табысты еңсере білдік.

Қазақстан аграрлы экономикадан өнеркәсіптік-сервистік экономикаға өтті. Елді индустрияландыру және урбанизациялау процесі жүріп жатыр. Шикізат секторына әлемнің ірі инвесторлары келді.

Соның арқасында мұнай-газ секторындағы күрделі жобаларды жүзеге асыра алдық.

Шикізат ресурстары есебінен қазақстандықтардың болашақ ұрпағы үшін қор құрылды. Қазақстан жаһандық экономиканың ажырамас бөлігіне айналды. Инвестиция тартып, әлемнің барлық дерлік елдерімен сауда-саттық жүргізіп келеміз.

Еліміздің жаңа инфрақұрылымдық діңгегі бой көтерді. Елдің барлық өңірін автомобиль жолдары мен темір жол желісі байланыстырады. Ал, авиация маршруттары әлемнің түкпір-түкпіріне баруға мүмкіндік беріп отыр.

Қазақстан тек аумағы жағынан ғана ірі мемлекетке айналған жоқ. Бүгінде азаматтарымыздың саны 18 миллионнан асты. 20 миллионға жететін күн де алыс емес.

Біз әлемдегі озық дамыған 50 елдің қатарына қосылдық. 2050 жылға дейінгі даму бағдарламасы әзірленді. Мақсатымыз – озық дамыған 30 елдің қатарына ену.

Біз қираған КСРО-ның орнында заманауи нарықтық экономикасы бар, табысты Қазақстан мемлекетін құрып, көпұлтты және көпконфессиялы елімізде бейбітшілік пен тұрақтылықты қалыптастырдық. Көпғасырлық тарихымызда алғаш рет Қазақстан Республикасының халықаралық-құқықтық тұрғыдан мойындалуын қамтамасыз еттік. Мемлекет ретінде бедерленбеген Қазақстанды әлем картасына енгіздік. Біздің өз Туымыз, Әнұранымыз, Елтаңбамыз бар.

Біз 90-жылдардағы ең күрделі кезеңде «Болашақ» бағдарламасы бойынша мамандар даярлау ісін қолға алдық. Жастардың лайықты білім алып, әлемдік тәжірибені зерттеуіне мүмкіндік туғыздық, сондай-ақ олардың елімізге өз пайдасын тигізуіне жол аштық.

Жаһанды дағдарыс жайлағанына қарамастан, біз Астанада әлемдік деңгейдегі университет ашып, зияткерлік мектептер салдық. Егемендікке ие болған жылдарда дүниеге келген жастарымыз мемлекет қамқорлығын бағалай біледі деп сенемін. Олар – тәуелсіз Қазақстанның түлеп ұшқан жас қырандары.

Жастардың елімізді қорғап, оны нығайта түсетініне, өздерінің бар білімі мен күш-қуатын Отанымызды өркендетуге жұмсайтынына сенімдімін.

Еліміздің тарихында алғаш рет өз елордамызды тұрғыздық. Астана – барлық жетістіктеріміз бен жеңістеріміздің жарқын көрінісі.

Осының бәрін сіздермен бірге жасадық, құрметті қазақстандықтар.

Осы жылдарда өткен барлық сайлауларда сіздер маған сенім артып, бастамаларыма қолдау білдірдіңіздер. Маған ұлы халқыма, туған жеріме қызмет ету бақыты бұйырды. Баршаңызға – халқыма зор ризашылығымды білдіріп, басымды иемін.

Осындай қолдаудың арқасында сіздердің сенімдеріңізді ақтау үшін мен бар күш-жігерімді, денсаулығымды, уақытымды аямай адал қызмет еттім.  

Өздеріңіз білесіздер, заңдарымызға сәйкес мен Тұңғыш Президент – Елбасы (Ұлт көшбасшысы) мәртебесіне ие болдым. Елеулі өкілеттігі бар Қауіпсіздік Кеңесінің Төрағасы ретінде қызмет ете беремін. «Нұр Отан» партиясының Төрағасы, Конституциялық Кеңестің мүшесімін.

Яғни өздеріңізбен бірге боламын. Еліміздің, халқымыздың қамы – менің мүддем болып қала береді.

Тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің негізін қалаушы ретіндегі алдағы міндетім – басшылардың жаңа буынының билікке келуін қамтамасыз ету. Олар елімізді жаңғырту процестерін жалғастыратын болады.

Қазақстандағы билік сабақтастығы конституциялық тұрғыдан реттелген. Президенттің өкілеттігі мерзімінен бұрын тоқтатылған жағдайда оның өкілеттігі қалған мерзімі аяқталғанға дейін Сенат төрағасына беріледі. Содан кейін жаңа Президент сайлауы болады.

Қазір Парламент Сенатының төрағасы Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев. Оны сіздер жақсы білесіздер. Ол Мәскеу мемлекеттік халықаралық қатынастар институтының түлегі, ғылым докторы. Ағылшын және қытай тілдерін еркін меңгерген. Басшылық лауазымдарда қызмет етіп, мол тәжірибе жинады. Еліміздің сыртқы саясатының қалыптасу жылдарында Сыртқы істер министрі, Премьер-Министрдің орынбасары және Премьер-Министр, Сенат Төрағасы болды. Елімізді, оның экономикасы мен саясатын жетік біледі.

Біріккен Ұлттар Ұйымы Бас хатшысының орынбасары болып жұмыс істеді. Бұл – оның дипломат ретінде сіңірген еңбегінің және Қазақстанға деген зор сенімнің жемісі.  

Ол Қазақстан тәуелсіздігінің алғашқы күндерінен бастап менімен бірге жұмыс істеп келеді. Мен оны жақсы білемін. Ол – адал әрі жауапкершілігі жоғары азамат. Еліміздің ішкі және сыртқы саясатын жан-жақты сезінеді. Ол барлық бағдарламаларды әзірлеуге және қабылдауға атсалысты.

Қасым-Жомарт Кемелұлы Қазақстанды басқаруға нағыз лайықты азамат деп сенемін.

Құрметті отандастар!

Біз әлемнің бір орында тұрмай, үнемі өзгеріп жатқанын көріп отырмыз.

Жаңа мүмкіндіктермен қатар жаһандық жаңа технологиялық және демографиялық сын-қатерлер туындап, әлемдік тәртіп тұрақсыздана түсуде.

Әрбір ұрпақтың атқаратын өз міндеттері бар. Мен және менің замандастарым еліміз үшін қолдан келгеннің бәрін жасадық.

Оның нәтижелері өздеріңізге белгілі. Әлем өзгеріп, жаңа буын келеді. Бұл – табиғи процесс. Олар өз заманының проблемаларын шешетін болады. Сондай-ақ, елімізді одан әрі өркендету үшін бар күш-жігерін жұмылдыруға тиіс.

Әлеммен бірге біз де өзгеруге тиіспіз. Жас қазақстандықтарға айтарым: тәуелсіз Қазақстанымызды, ортақ Отанымызды, Мәңгілік елімізді сақтай біліңіздер. Бұл – біздің халқымыз, біздің ұлы бабаларымыздың жері. Отанымыз да, жеріміз де бір.

Халқымыздың достығы мен бірлігін, бір-бірімізге деген сенімді сақтап, еліміздегі әрбір азаматтың төл мәдениеті мен дәстүрін құрметтей біліңіздер.

Сонда ғана біз мықты болып, сын-қатердің бәріне төтеп береміз.

Сонда ғана біз өркендейтін боламыз.

Құрметті қазақстандықтар!

Менің отандастарым!

Мен бүгінгі сөзімді сіздердің әрқайсыңызға арнаймын.

Еліміздің алдында ауқымды міндеттер тұр. Жетістікке жететінімізге сенемін.

Мен Қазақстанның болашағын қалай елестетемін?

Болашақ қазақстандықтар білімді, үш тілде сөйлейтін, еркін адамдардың қоғамын қалыптастыратынына нық сенімдімін.

Олар – әлемнің азаматтары. Олар дүниені шарлайды. Олар жаңа білім алуға құштар. Олар – еңбексүйгіш. Олар – өз елінің патриоттары.

Қазақстан 2050 жылы жалпыға ортақ еңбек қоғамына айналады деп сенемін.

Бұл – бәрі де адам игілігі үшін жасалатын, экономикасы мықты мемлекет. Оның білім саласы да, денсаулық сақтау саласы да үздік болады. Онда бейбітшілік пен тыныштық салтанат құрады. Азаматтары еркін әрі тең құқылы, ал билігі әділетті болмақ. Мұндай елде заң үстемдік етеді.

Мен дұрыс жолмен келе жатқанымызға сенімдімін. Бізді тура жолдан ештеңе де тайдыра алмайды.

Егер біз күшті болсақ, бәрі де бізбен санасады.

Егер біз әлдеқандай күшке немесе басқа біреуге үміт артсақ, қол жеткізген жетістіктің бәрінен айырыламыз.

www.primeminister.kz

Мемлекет басшысының тапсырмасымен ҚР Премьер-Министрі Асқар Мамин Ақмола облысына барды.

Облыстық мәслихаттың кезектен тыс сессиясында Асқар Мамин ҚР Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың Ақмола облысының әкімі қызметіне Ермек Маржықпаевты тағайындау туралы ұсынысы жазылған хатын оқып берді. Мәслихат депутаттары кандидатураны бірауыздан қолдады. 

Өңір активімен кездесуде Премьер-Министр М. Мырзалинге облыс әкімі қызметіндегі жұмысы және өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуына қосқан үлесі үшін алғыс білдірді. М. Мырзалиннің басшылығымен облыста жаңа әлеуметтік нысандар салынып, оның ішінде туризм саласында ірі инфрақұрылымдық жобалар іске асырылды.

«Мемлекет басшысы тағайындаған барлық қызметтерде Мәлік Кеңесбайұлы жоғары сенімді ақтай білді», — деді Асқар Мамин және жаңа қызметінде табыс тіледі.

Жаңа әкімді таныстырған Асқар Мамин осы күнге дейін Е. Маржықпаев Көкшетау қаласының әкімі болып жұмыс істеп келгенін айтты. Аршалы, Зеренді аудандарының әкімі, Ақмола облысы әкімінің орынбасары ретінде қызмет етіп, өңірдің дамуына зор үлесін қосқан.

«Қазір облыстың алдында Елбасының “Әлеуметтік қамқорлық” жаңа әлеуметтік шаралары аясында ауқымды міндеттер тұр. Азаматтардың әл-ауқатын арттыруға, халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайы мен тұрмыс сапасын жақсартуға бағытталған нақты шараларды жүзеге асыру қажет», — деді А. Мамин.

Сонымен қатар, агроөнеркәсіптік кешеннің одан әрі қарқынды дамуын жеделдетіп, туристік әлеуетін дамыту бойынша нақты жұмысты ұйымдастыру қажет.

«2020 жылы Көкшетау қаласында Қазақстан мен Ресей Өңіраралық ынтымақтастығы форумы өткізіледі. Облыс осы маңызды іс-шараның жоғары деңгейде өткізілуін қамтамасыз етуі керек», — деп тапсырды ҚР Премьер-Министрі.

Соңында Асқар Мамин облыс активімен бірлесіп әкім ретінде Е. Маржықпаевтың өңір алдына қойылып отырған барлық тапсырмалардың сапалы орындалуын қамтамасыз ететініне сенім білдірді.

Е. Маржықпаев 1969 жылы Целиноград қаласында дүниеге келген. С. Сейфуллин атындағы Целиноград педагогика институтын, «Тұран» университетін, Көкшетау университетін тәмамдаған. Еңбек жолын 1991 жылы ұстаз ретінде бастады. 1995–2008 жылдары «Береке-Бурабай» бас директоры болып еңбек етті. 2008–2012 жылдары — Аршалы ауданының әкімі. 2012–2013 жылдары — Ақмола облысының Зеренді ауданының әкімі. 2013–2014 жылдары — Ақмола облысы әкімінің құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және автомобиль жолдары мәселелері жөніндегі орынбасары. 2015 жылдың қаңтарынан бастап қазірге дейін Көкшетау қаласы әкімі лауазымында болды. 

www.primeminister.kz

ҚР Премьер-Министрі Асқар Маминнің төрағалығымен өткен Үкімет отырысында еңбек қатынастарын реттеу жөніндегі шаралар кешені талқыланды.

Жұмыскерлердің еңбек құқықтарын қорғау, оның ішінде уақытылы және лайықты жалақы алуына жағдай жасау

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі Бердібек Сапарбаев өз баяндамасында бүгінде ел экономикасының түрлі салаларындағы 165 мың кәсіпорында 6,6 млн-ға жуық адам жұмыс істейтінін жеткізді. Министрліктің алдында тұрған бірінші кезектегі міндет — жұмыскерлердің еңбек құқықтарын қорғау, оның ішінде уақытылы және лайықты еңбекақы төлеу.

«Жұмыскерлердің алдында жалақы бойынша берешекті өтеу мәселесі ерекше бақылауда. 2018 жылы қабылданған шаралар нәтижесінде 32 мыңнан астам жұмыскердің құқықтары қорғалды (еск. – жалақы бойынша қарыз мәселесінде), оларға 3,2 млрд теңге төленді», — деді Б. Сапарбаев.

Министрдің айтуынша, жалақы бойынша берешекті өтеудің нәтижелілігін арттыру мақсатында министрлік мемлекеттік еңбек инспекторларының ұйғарымын сот орындаушыларының атқару құжаттарының тізбесіне қосуды ұсынуда. Бұл оларды сот шешімдерімен теңестіруге және олардың мәжбүрлеп орындалуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Формалды емес еңбек қатынастарының сақталуына ерекше назар аударылды. 2018–2019 жылдары «Еңбек шартын жаса» жалпыреспубликалық науқаны өткізілді. Бұл шара қорытындысы бойынша 40 мыңнан астам еңбек шарты жасалды.

Елбасының «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын артыру» Жолдауын орындау шеңберінде ҚР ЕХӘҚМ жергілікті атқарушы органдармен бірлесіп жалақысы төмен жұмыскерлердің жалақысын арттыру бойынша жұмыстар жүргізіп жатыр. Әкімдіктердің ақпараты бойынша, биыл 14 наурызда 184 мыңнан астам жұмыс беруші 958 мың жалақысы төмен жұмыскерлердің жалақысын арттырды. Аталған кәсіпорындар бойынша жалақысы төмен жұмыскерлердің орташа жалақы мөлшері 33%-ға арттырылды.

Жұмыскерлердің қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз ету

Сонымен қатар Б. Сапарбаев өндірістік жарақаттанушылықтың 2018 жылы 6,6%-ға төмендегенін айтты. Қолда бар деректер бойынша, мемлекеттік еңбек инспекторларының талаптарына сәйкес, жұмыс берушілер 100 лауазымды адамды жұмыстан босатты, 16 өндіріс нысанының жұмысына тыйым салынды. Құқық қорғау органдарына 1400 материал жіберілді, олар бойынша 98 қылмыстық іс қозғалды.

Сонымен қатар, ҚР-да өндірістік жарақаттануды және зиянды еңбек жағдайлары бар жұмыс орындарын азайтудың 2019–2023 жылдарға арналған Кешенді жол картасы әзірленді, ол:

өндірістік кәсіпорындарда еңбекті қорғауды басқарудың заманауи жүйесін енгізуді,

еңбек заңнамасының сақталуын мемлекеттік, ішкі және қоғамдық бақылау тиімділігін арттыруды көздейді.

Ұжымдық еңбек дауларының алдын алу және оларды ескерту

Ұжымдық еңбек дауларының алдын алу және оларды ескерту жұмыстарын күшейту үшін еңбек дауларын ескерту және оларды шешу бойынша Іс-шаралар жоспары әзірленді.

Мәселен, барлық әлеуметтік әріптестердің күшімен жұмыс берушілер мен жұмыскерлерді келіссөздер жүргізу машықтарына және консенсусқа қол жеткізуге оқыту жүргізіледі.

Жұмыс берушілер бірлестіктерінің еңбек дауларының алдын алу бойынша жұмысы барынша белсендендіріледі. Ол үшін жұмыс берушілердің республикалық, салалық бірлестіктері жанында «еңбек омбудсмені» институты құрылды.

Өз кезегінде, индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Р. Скляр өндірістік қауіпсіздікті қамтамасыз ету шаралары туралы айтып берді.

Отырыста ҚР Кәсіподақтар федерациясының төрағасы Б. Әбдірайым мен «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасы төрағасының орынбасары О. Ордабаев әлеуметтік-еңбек саласын одан әрі жақсарту бойынша өз ұсыныстарын білдірді.

Өңірлердегі еңбек қатынастарын реттеу бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы Қарағанды облысының әкімі Е. Қошанов пен Жамбыл облысының әкімі А. Мырзахметов баяндады.

ҚР Премьер-Министрінің орынбасары Г. Әбдіқалықова өз кезегінде, облыс әкімдерін еңбек қатынастарын реттеу мәселесіне ерекше назар аударуға шақырды. Атап айтқанда, мониторинг жүргізіп, жұмыскерлерді қысқарту және оларды жұмысқа орналастыру мәселелерінде бақылау жасалуы тиіс, сондай-ақ жалақы бойынша қарыздың өсуіне жол берілмеуі керек.

www.primeminister.kz

Бүгін Үкімет отырысында еңбек саласының түйіткілді мәселелері қаралып, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің еңбек қатынастарын реттеу шаралары туралы ұсыныстарына қолдау білдірілді.

ҚР Премьер-Министрі А. Мамин әлеуметтік-еңбек қатынастарын реттеудің тиімді жүйесін құру қажеттігін атай отырып, өңірлердің әкімдеріне еңбек ұжымдарында әлеуметтік қақтығыстардың туындауына жол бермеу мәселесін бақылауда ұстауды тапсырды.

«Жұмысшылардың негізсіз босатылуына жол бермеу керек», — деді Премьер-Министр.

Жұмысшылардың әлеуметтік көңіл-күйін жақсарту — Елбасы саясатының негізі бағыты. Үкімет әлеуметтік қақтығыстарға жол бермеу бойынша жұмыстар жүргізіп жатыр. А. Мамин кәсіпорындарда жұмысшылардың еңбек және әлеуметтік мәселелерін дұрыс шешудің мысалдарын келтіріп өтті.  

Көптеген компаниялар Мемлекет басшысының жалақысы төмен жұмысшылардың еңбек ақысын арттыру жөніндегі бастамасына қолдау білдірді. Осыған байланысты, Премьер-Министр елдің барлық өңірлерінде оң тәжірибені белсене қолға алуды тапсырды.

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігіне өз кезегінде, Кәсіподақтар федерациясы мен «Атамекен» палатасының бүгінгі отырыста айтылған ұсыныстарды мұқият қарап, бір ортақ шешімге келу тапсырылды.

«Үшжақты комиссиялардың жұмыс форматын қайта қарау керек, әсіресе өңірлерде. Олар белсенді жұмыс жасаулары қажет. Бұл орайда формализмге жол беруге болмайды», — деп атап өтті А. Мамин.

Сонымен қатар, Премьер-Министр еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз етудің аса маңыздылығын атап өтті. Осыған орай, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігіне тиісті мемлекеттік органдармен және кәсіподақтармен бірлесіп бір ай ішінде еңбек қауіпсіздігі бойынша бес жылға арналған кешеді Жол картасын әзірлеу тапсырылды.

www.primeminister.kz

2019 жылғы 12 наурызда ҚР Премьер-Министрі Асқар Маминнің төрағалығымен өткен Үкімет отырысында «Нұрлы жер» тұрғын үй құрылысы мемлекеттік бағдарламасын және «7–20–25» бағдарламасын іске асыру барысы қаралды.

ҚР ИИДМ деректері бойынша, 2018 жылы тұрғын үй құрылысына барлық қаржы көздерінен 1,2 трлн теңге инвестиция салынды. Бұл 2017 жылдың деңгейінен 8,1%-ға жоғары. Мемлекеттің 1 теңгесіне жеке инвестицияның 6 теңгесі тартылды.

Мемлекет басшысының «Нұр Отан» партиясының XVІІІ съезінде берген тапсырмаларын іске асыру аясында халықтың әлеуметтік осал топтарына арендалық және несиелік тұрғын үй салу қарқыны туралы индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Р. Скляр баяндады.

«12,5 млн шаршы метр тұрғын үй пайдалануға берілді, бұл 2017 жылдың деңгейінен 12,1%-ға жоғары. Барлығы 113,7 мың көп пәтерлі және жеке үйлер салынды. Тұрғын үй құрылысындағы қазақстандық қамту үлесі 9%-ға артты», — деді Р. Скляр.

Биыл 13,1 млн шаршы метр жаңа тұрғын үй немесе 118 мың пәтер салу жоспарланған.

Министрдің айтуынша, мемлекеттік инвестициялар есебінен 1,5 млн шаршы метр тұрғын үй пайдалануға беріледі, бұл 27 мыңнан астам баспанаға мұқтаж адамдарды қамтамасыз етеді.

2019 жылдың басынан бері (қаңтар–ақпан айлары) барлық қаржы көздері есебінен 1,7 млн шаршы метр тұрғын үй немесе 15 мың баспана пайдалануға берілді (коммерциялық тұрғын үйлер мен жеке тұрғын үйлерді қоса алғанда).

Жаппай тұрғын үй құрылысы жүріп жатқан аудандарға инженерлік желілерді салу үшін биыл 81,7 млрд теңге бөлу қарастырылып отыр.

Сонымен қатар, ол сатып алу құқығынсыз арендалық тұрғын үй салу туралы ақпарат берді.

«Сатып алу құқығынсыз жалға берілетін тұрғын үйлердің құрылысы үшін өңірлерге республикалық бюджеттен 32,8 млрд теңге қарастырылған. Шамамен 4,5 мың пәтердің құрылысы жоспарлануда. Мемлекет Басшысының "Нұр Отан" партиясының XVІІІ съезінде берген тапсырмаларын іске асыру үшін 2019 жылға бюджетті нақтылау аясында көп балалы отбасылар үшін жалдамалы тұрғын үйдің құрылысына және сатып алуға өңірлерге 50 млрд теңге бөлу қарастырылған. Жалпы аталған іс-шараға 7 жыл ішінде 350 млрд теңге қарастырылған. Бұл жыл сайын 6 мың көп балалы отбасыны пәтермен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Яғни, 7 жылда 40 мыңнан астам пәтер беріледі», — деді Р. Скляр.

Бұл үшін бүгінде 25 млрд теңгенің құрылыс жобалар тізімі жасалған. Дайын пәтерлерді сатып алу үшін 25 млрд теңге қарастырылған. Бұл көп балалы отбасылардың тұрғын үй мәселелерін шешуді тездетуге ықпал етеді.

2019 жылға Астана, Алматы және Шымкент қалаларында жұмыс істейтін жастар үшін 1 мың жалдамалы пәтер құрылысына 7,2 млрд. теңге қарастырылды. 3 жылда 3 мың пәтердің құрылысына 21,6 млрд теңге қарастырылып отыр.

Кредиттік тұрғын үй бағыты бойынша биыл әкімдіктер 11 719 пәтердің құрылысына 108,8 млрд теңге тартуды жоспарлап отыр.

Тұрғын үй құрылыс жинақ банкі арқылы көп балалы отбасылар, мүгедек балалары бар немесе мүгедек бала тәрбиелеп отырған отбасылар және толық емес отбасыларға 20 жылға дейін алғашқы жарнасы 10% болатын жылдық ставкасы 2% жеңілдетілген кредиттеу жүйесін енгізу жоспарланып отыр.

Алғашқы жарнаға тұрғын үй сертификатын пайдалануға мүмкіндік бар.

Аталған механизмді 3 жыл ішінде іске асыру үшін жыл сайын 50 млрд теңгеден 150 млрд теңге қажет болады.

«Егер "7-20-25" бағдарламасы көбіне төлем қабілеті бар халықты қамтитын болса, бұл орайда әлеуметтік сала мен бюджеттік ұйым жұмысшылары үшін Тұрғынүйқұрылысжинақ банкінің өнімі басымдырақ. Салымшылар саны 1,3 миллионға жетті, жинақ көлемі 624 млрд теңгені құрады», — деп түйіндеді Р. Скляр.

Мәселені қарау барысында «Баспана» ипотекалық ұйымы» АҚ басқарма төрағасы Қ. Алтынбеков сөз сөйледі, ол «7-20-25» бағдарламасы бойынша 120 млрд теңге сомасына 10,5 өтінім берілгенін, оның ішінде банктер 72 млрд теңге сомасына 6,2 мың өтінімді мақұлдағанын айтты. Ол сонымен қатар бағдарлама шарттарының өзгергенін жеткізді, бұл халықты қамтуды арттыруға, оның ішінде табысы төмен отбасыларды да қамтуға мүмкіндік береді.

Өңірлерде тұрғын үй құрылысын дамыту туралы Павлодар облысының әкімі Б. Бақауов және Батыс Қазақстан облысының әкімі А. Көлгінов баяндады.

Өз кезегінде, Премьер-Министрдің орынбасары Ж. Қасымбек баспанаға мұқтаж жандарды тұрғын үймен қамтамасыз етуге қажетті қаражат бюджетте толық қарастырылғанын айтты. Бір ай ішінде алғашқы пәтерлер беріле бастайды. Осыған орай, Ж. Қасымбек жергілікті атқарушы органдарды аталған мәселені ерекше бақылауда ұстауды тапсырды.

www.primeminister.kz

Мұрағат

Наурыз
2019
ДсСсСрБсЖмСнЖк
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Мемлекеттік орган басшыларының блог-тұғырнамасы

Өту